IRIS Kindcentrum Juliana biedt buitenschoolse opvang aan in ’s Heerenbroek. BSO Juliana is elke maandag, dinsdag en donderdag geopend vanaf 14.30u. Tijdens de vakantie is de BSO gesloten, wel is het mogelijk om aan te sluiten bij een andere locatie van IRIS opvang.

Afwisselend
De locatie is kleinschalig daardoor kennen de kinderen elkaar goed, spelen samen en doen enthousiast mee aan activiteiten. Te midden van deze prachtige landelijke omgeving genieten de kinderen van onbezorgd spelen. Op het schoolplein zijn de zandbak, klimwand en pannakooi bijzonder geliefd. Daarnaast bezoeken we regelmatig de lokale speeltuin. Bovendien maken we gebruik van het speellokaal, waar we activiteiten organiseren, variërend van de constructie van uitgebreide treinbanen tot diverse sportieve activiteiten. Onze locatie ligt dichtbij de IJssel. Als het mooi weer is, lopen we naar het strand om daar lekker met water en zand te spelen.

Voor elk wat wils
We vinden het leuk als de kinderen zelf aangeven wat ze graag willen doen. Het is hun vrije tijd en waar het kan, geven we er gehoor aan. Timmeren in het handenarbeidlokaal, een gezellige meidenmiddag of een bezoekje aan een boerderij in de omgeving, het kan allemaal. We kiezen meestal geen activiteiten uit, maar laten kinderen zelf een planning maken. Daarvoor kunnen de kinderen in DoenKids kijken om activiteiten uit te zoeken. Dat is een soort grote bibliotheek met spelletjes. Ook hebben de kinderen een eigen bord op Pinterest, waar ze activiteiten op bewaren die ze graag willen doen.

Zo werkt het bij IRIS
"Ik krijg bij IRIS de ruimte om mijn aandacht écht op mijn groep te richten. Ik zorg dat ieder een leuke dag heeft."
- Frank voor 't Hekke

Kiezen voor IKC Prinses Juliana

Daarom opvang bij ons

Wij zien elke kinderfase als een prachtige periode, waarin iemand mag groeien, beleven en ontdekken. Het thuisgevoel dat kinderen bij ons ervaren, is hiervoor een stevige basis. Op de website van IRIS Opvang lees je er meer over.

Kom je een keer bij ons kijken?