Interesse in IKC Prinses Juliana?

Heeft u na het kennismakingsgesprek en de rondleiding besloten dat u uw kind graag onderwijs laat volgen op de Prinses Juliana? Vul dan vast onderstaand interesseformulier online in. Wij zijn dan op de hoogte van uw wens. Wanneer uw kind 3 jaar en 9 maanden is ontvangt u vervolgens van ons het aanmeldformulier. Wij onderzoeken dan of er extra ondersteuning nodig is. Wanneer er geen bijzonderheden zijn n.a.v. het aanmeldformulier ontvangt u vervolgens het inschrijfformulier waarmee uw kind definitief wordt ingeschreven. Bij bijzonderheden zullen we contact met u leggen voor eventuele vervolgstappen.

Leuk dat u interesse heeft!

Vul het interesseformulier in

Personalia leerling

Voornaam of voornamen
Geslacht*
Geboortedatum
Datum in Nederland

Broers en zussen

Broer of zus 1 zelfde school? (Optioneel)
Broer of zus 2 zelfde school? (Optioneel)
Broer of zus 3 zelfde school? (Optioneel)
Broer of zus 4 zelfde school? (Optioneel)

Personalia verzorger 1

Aanhef*

Personalia verzorger 2

Aanhef*
Geheim telefoonnummer (Optioneel)
Heb je al een rondleiding gehad op ons IKC?*
Bij 3 jaar en 9 maanden krijgt u het aanmeldformulier van ons toegestuurd. Met deze informatie kan de school onderzoeken of er extra ondersteuning nodig is. Ouders hebben hierin informatieplicht. Als er geen extra ondersteuning nodig is kan de leerling kan worden ingeschreven. Als de informatie daar aanleiding voor geeft, kan de school onderzoeken of de leerling extra ondersteuning nodig heeft en vervolgens te bepalen of de ondersteuning past binnen de basisondersteuning van school. De intern begeleider neemt dan contact met u op om te kijken hoe we verder gaan.

Met vriendelijke groet,

team IKC Prinses Juliana

Je bericht is succesvol verzonden

Er ging iets mis, probeer het later opnieuw

Je bent nog een paar velden vergeten, check je ze nog even?